Bee IT Solutions heet Ron: “Service Manager/ ITIL proces manager/Service Management consultant” van harte welkom als New Bee!


Als ICT freelance heb ik een jarenlange ervaring op het gebied van ICT Service Management.

Ik heb diverse ITIL proces manager rollen vervuld en diverse ITIL processen geimplementeerd. Ook heb ik als Service Management consultant, proces assessments gedaan, proces managers gecoacht en trainingen gegeven

De afgelopen jaren heb ik diverse opleidingen en cursussen gevolgd. Ik heb diverse certificaten waaronder ITIL v3expert, ITIL Service Manager v2, ISO20000 Consultant, Prince2 en BiSL.
Mijn meest kenmerkende eigenschappen zijn: doelgericht, optimistisch, zelfkritisch, relatiegericht en communicatiefvaardig

Ik ben m.n. geïnteresseerd in banen/freelance opdrachten als ITIL proces implementator, Service manager, Service Level manager, Service Management consultant, Coach van (proces)managers, ITIL proces manager, (Interim)Team manager

Opleidingsniveau: HBO
Aantal jaren ervaring: >5
Expertise:
Geldige VAR: Ja
Uurtarief: In overleg te bepalen
Direct beschikbaar: Ja

Lees verder op: http://www.beeitsolutions.com/kandidaten/service-manager-itil-proces-managerservice-management-consultant

Geef een reactie

