Bee IT Solutions heet Fons: “Systeemontwerper, ontwikkelaar, Clearcase Expert, technisch beheerder” van harte welkom als New Bee!


In mijn loopbaan heb ik ruime evaring opgedaan in de volgende  ICT-functies : Administrator Rational ClearCase,Technisch applicatiebeheerder, Programmeur, Functioneel en Technisch ontwerper en Tester.

Als ontwikkelaar heb ik in nieuwbouwprojecten gewerkt en ook aan onderhoud van bestaande software ruime ervaring opgedaan met COBOL, CA-IDEAL, EGL, Visual Age Generator smalltalk, SQL en een klein beetje Java. Ik heb op een z/OS mainframe met CICS gewerkt en op een Windows/Novell netwerk. Enige ervaring met Linux en OS/2. Ik heb functionele kennis opgebouwd van bedrijfsprocessen bij een verzekeringsmaatschappij en kan daardoor zelfstandig technische en functionele ontwerpen maken. Na afstemming met gebruikers kan ik deze ontwerpen zelfstandig bouwen.

Als technisch Beheerder ben ik betrokken geweest bij het selectieproces voor een nieuwe ontwikkelomgeving. Door het Proof of Concept ben ik de ‘guru’ voor RAD/WD4z/EGL. En heb ik zelfstandig migraties uitgevoerd van Visual Age Generator naar EGL. Als administrator voor Rational ClearCase heb ik een UCM-structuur ontworpen en ingevoerd voor de RAD/WD4z sources en was ik verantwoordelijk voor het beheer hiervan.

Door de functies van ontwikkelaar en beheerder te combineren ben ik de ‘linking pin’ tussen de ontwikkelaars, de technische beheer afdelingen (netwerkbeheer, systeemprogrammering), productiebegeleiding en niet in de laatste plaats de gebruikers.  

Tijdens mijn tijd in de Ondernemingsraad heb ik geleerd dat je draagvlak kunt creëren door zelf hard te werken maar wel te blijven luisteren naar wat medewerkers en bestuurders zeggen. Samen sta je sterker, dat geldt binnen de OR maar dat geldt ook binnen andere werkverbanden. De som van het geheel kan groter zijn dan de afzonderlijke delen.

Read more: http://www.beeitsolutions.com/kandidaten/systeemontwerper-ontwikkelaar-clearcase-expert-technisch-beheerder

Geef een reactie

